2310. Szigetszentmiklós, Wesselényi utca 1. Email: info@klimaszigetszentmiklos.hu 06 - 20 - 233 - 8393

Szállítási és fizetési feltételek

Szállítási és fizetési feltételek

Választható szállítási módok

Webáruházunkban a megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Az ország egész területére megrendelheti a kiválasztott termékeket házhoz szállítással. A kiszállítást, futárszolgálat végzi. A csomagot a futárszolgálat a felvételtől számított 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre, melynek költsége 3500 Ft. A díj függ a mindenkor érvényben lévő díjszabástól.

Személyes átvétel üzleteinkben

A megrendelt termékeket személyesen is átveheti szigetszentmiklósi telephelyünkön ügyfélfogadási időben.

Installálással egybekötött szállítás

Van lehetőség arra is, hogy az instalálást igénylő termékeket kollegánk üzembe helyezze. Ilyenkor előre egyeztessen szállítási időpontot az ügyfélszolgálatunkon.

Visszaküldés menete

Webshopunkban leadott rendelésed átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, függetlenül attól, hogy magánszemélyként vagy cégként vásárolt nálunk. Mindenképpen tartsa meg a termék csomagolását, minden dobozban található kiegészítőt, illetve az eredeti számlát és elállási nyilatkozatot a visszaküldéshez. Amint megérkezett hozzánk a csomag, és a terméken semmilyen elállástól való kizáró okot nem találunk, a vételárat visszafordítjuk a fizetéskor használt bankkártyához tartozó számlaszámra, egyéb fizetési mód esetén visszautaljuk a számlán szereplő névhez tartozó, elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra. Visszaküldési cím: Gyurell Kft. Szigetszentmiklós Wesselényi u 1.

Választható fizetési módok

Webáruházunkban az alábbi kényelmes és biztonságos fizetési módok közül választhat:

BANKI ÁTUTALÁS

A megrendelt termékek vételárát előre utalásos fizetési móddal is ki tudja egyenlíteni. A rendelés beérkezése után kollégáink a szükséges információkat és az előlegbekérőt a rendeléskor megadott e-mail címre fogják elküldeni. Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk tartani. A termékeket az utalás beérkezése után szállítjuk ki illetve veheti át üzleteink egyikében.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI TÁJÉKOZTATÓ

  1. Ön a megrendeléskor jogosult megjelölni a fizetés módját, amely banki átutalás lehet.
  2. Futárszolgálattal, házhozszállítással történő kézbesítés esetén a termék ellenértékén felül az esetleges szállítási díj is kiszámlázásra kerül.
  3. A számlát és az dokumentumokat kiszállításkor a megrendelt termékkel egyidejűleg kézbesítjük.
  4. Banki átutalás fizetési mód megjelölése esetén:

Amennyiben a termék vételára és szállítási díja átutalással előre kerül kifizetésre, csak a (esetleges szállítási díjjal növelt) vételárnak bankszámlánkon történt jóváírását követően indítjuk el a termék kiszállítását.

Ha a megrendelt termék (ek) elérhető(ek), akkor az Ön részére proforma számlát állítunk ki, melyet mailben, PDF formátumban megküldünk. Kérjük, a proforma számla kézhezvételét követően utalja át a számlán szereplő összeget bankszámlánkra, az átutaláskor pedig a közleményben tüntesse fel a proforma számlán szereplő rendelési számot. Amint a proforma számlán megjelölt összeg bankszámlánkra jóváírásra került, ügyfélszolgálatunk a Telepítési tanúsítvány hitelesítését egyezteti Önnel, majd a megrendelt termékeket a Szállító kiszállítja Önnek. A kiszállítás időpontjáról mailben vagy telefonon értesítjük.

Utánvételes fizetési mód megjelölése esetén:

Utánvéttel történt megrendelés esetén Ön a termék vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor készpénzben vagy bankkártyával fizeti meg a Szállítónak.

A Szállító mindaddig nem köteles a megrendelt terméket átadni, amíg Ön a megrendelt termék vételárát és szállítási díját ki nem fizette.

Amennyiben a megrendelt termék(ek) raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt terméket a Szállító kiszállítja az Ön által megjelölt szállítási címre. A kiszállítás időpontját és az Ön által fizetendő összeget (megrendelt termékek bruttó vételára + az esetleges szállítási költség) a rendelését visszaigazoló email tartalmazza.

KÉSZPÉNZES FIZETÉS ESETÉN

Amennyiben a megrendelt termék(ek) a központi raktárkészletből elérhető(ek) úgy a megrendelt termék vételárát átvételkor a telephelyünkön rendezheti.

Amennyiben a Szállítási értesítőben megjelölt kiszállítási időt pontosítani vagy módosítani szeretné, úgy a Szállító ügyfélszolgálatával kell a kapcsolatot felvennie. A kiszállítás módosításához szüksége lesz a csomagszám megjelölésére, melyről munkatársunktól tud tájékoztatást kérni.

A Szállító adatai:

Név: MPL futárszolgálat

Központi ügyfélszolgálat elérhetősége: Telefon: 06-1-767-8282

Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00

Szállítási információk:

Szállítási díjak: https://www.posta.hu/postai_dijak oldalról letölthetők.

Név: GLS futárszolgálat

Központi elérhetőség: +36 29 886 700

https://gls-group.eu/

Az Áruházban megrendelt termékek kiszállítását kizárólag Magyarország területén vállaljuk. A termékek Magyarország határain kívül történő kiszállítása nem lehetséges, a határon túlra történő megrendelés esetén a megrendelést jogosultak vagyunk törölni, egyidejűleg Önt mailben tájékoztatjuk a megrendelés törléséről. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő problémákért nem vállalunk felelősséget.

A kiszállítást megelőzően a szállítási értesítőben, telefonon vagy mailben egyeztetjük Önnel a kiszállítás időpontját. Az Ön felelőssége gondoskodni arról, hogy az egyeztetett időszakban a csomag átvételét biztosítsa.

Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről mailben vagy telefonon értesítjük Önt. Az ismételt kiszállításért a Szállító külön szállítási díjat jogosult felszámítani.

A kiszállítás a megrendelésben megjelölt szállítási címre történik. Ön köteles kézbesítési címként olyan címet megadni, ahol a megrendelt termék átvételét biztosítani tudja. A pontatlanul vagy hibásan megadott kézbesítési címből eredő szállítási késedelemből, vagy a kézbesítés esetleges lehetetlenüléséből eredő károkért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A Szállító elsődlegesen a rendelésben megadott személy részére kézbesíti a megrendelt terméket. Más személy részére csak abban az esetben jogosult a terméket kézbesíteni, ha teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazással rendelkezik a csomag átvételére és a meghatalmazást a kézbesítéskor a szállító részére átadja. A szállító nem köteles a meghatalmazás valódiságát ellenőrizni.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles a csomagot tételesen ellenőrizni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Hiánytalan kézbesítést tartalmazó átvételi elismervény esetén mennyiségi hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

Amennyiben Ön megtagadja a csomag átvételét, úgy köteles a kísérőokmányban feltüntetni az átvétel megtagadásának okát. Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.

Ön a csomag kézbesítésekor köteles ellenőrizni, hogy a számlában feltüntetett tételek a valóságban megegyeznek-e a megrendelt és kiszállított termékekkel. Probléma esetén kérjük 24 órán belül keresse Ügyfélszolgálatunkat a hiba elhárítása érdekében, melynek elérhetőségét a Kapcsolat menüpontban találja.

Szigetszentmiklós, 2022. január 10.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás